Sunday, December 23, 2012

40ka ziadny problem :)

Na vianoce mame na navsteve obe babicky aj deduska, a tak mi dnes bez velkeho presviedcania bolo umoznene vypadnut na 4h von. Sice som nevstal tak skoro, ako som planoval (predsa len, vianoce, cas pokoja, oddychu a dovoleniek), ale okolo 8:30 som uz veselo klusal. Pre neznalych, to je u nas presne cas vychodu slnka, takze az tak neskoro to zase nebolo a aspon som nemusel brat celovku. Od nas z dediny som vybehol po znamej trati, smer sever na Valencinu, tam som si vybehol stupak do dediny a potom zase zbehol druhou stranou dole. To uz som mal v nohach nejakych 13km a vybral som sa na zapad, cez uzemie nikoho. Teda, skor to vyzeralo, ze to uzemie patri cyklistom, ale aj zopar bezcom a najma polovnikom. Ako sa tak okolo mna strielalo, tak som si casto spomenul na Honzove varovne vykriky "civiiiiiil" :) Este som rozmyslal, ze na polovnikov vyskusam stary trik a spytam sa ich na cestu do 60km vzdialenej Huelvy, ale radsej som to nechal tak...mali pusky a psov :)
Uz asi 2 tyzdne u nas neprsalo, vonku teplucko okolo 20'C a uz sa da pekne behat prakticky po akejkolvek polnej cesticke, blato len kde tu. A tak som teda pokracoval na zapad, po nebrebadanych cestickach a matne som sa snazil si spomenut na google maps, ze kade teda mam ist. Hehe, ale nebol som sam, kto bludil - dvaja mladi cyklisti sa ma pytali na cestu do asi 20km vzdialenej dedinky a ja som ich tam skusene bez problemov poslal....teda, aspon takych prvych 10km to urcite dali spravne, potom uz netusim a nerucim...Na 30.km som to uz ale vzdal aj ja a radsej som vybral z vaku mobil, ze kde teda som.  Prekvapene som zistil, ze do tohto bodu som mal podla planu mat o par km menej a ze teda nedojdem az tam, kde som planoval - nevadi, aj o tyzden je den. Tak som si to strihol do kopca uz smerom ku nam do dediny a s mensou zachadzkou to vyslo akurat na 41km, presne podla planu.
Nikam som sa nenahlil, isiel som si pohodove tempo a tak to vydalo na nejake 3:53h, cize maraton pod 4h - super! A to som isiel po dost kopcovitej trati. Cely cas som sa citil vyborne, akurat ku koncu som uz po kazdej kratkej zastavke (pitie alebo pohlad do mapy) citil, ze mi tvrdnu nohy. Ale inak pohoda a po dobehnuti som sa citil uplne skvele. To ma prekvapilo asi uplne najviac - pred touto 40kou (mojou prvou treningovou) som mal fakt respekt. A skusenost z predoslych 30tok vravela, ze prve 2-3h po dobehnuti budem zase na sracky. Ale dnes naozaj pohoda, hned po dobehu som stretol pred domom Simona, trocha sme sa pohrali, pomotal som sa po dome, dal sprchu a hned sa serviroval obed. Dalsie prekvapenie, asi 30min po dobehnuti som zjedol plnu porciu, zase ziadny problem. Tak super, uz sa tesim o tyzden na 44km! A este ma potesilo, ze ako som tak bezal cez 32. alebo 35.km, spominal som si na pocity, ked som tie vzdialenosti s velkymi problemami absolvovaval pred par tyzdnami. A dnes s usmevom....

No nie je to krasne, ked nam beh robi takuto radost? :)

2 comments:

  1. Krasny.. jedes jako drak! :)
    Snad za den/dva se zase pridam v delsich tratich... Vidis sam, je to v hlave!
    At se dari! 12:)

    ReplyDelete
  2. Pozor na lovce a jejich psy! Uzivej vanocnich vybehu :-).

    ReplyDelete