Monday, November 18, 2013

Takto sa liecia zranenia!

Uz je to tyzden, co som bol naposledy behat. Davam si doliecovaciu pauzu, pata este stale boli, hoci sa to lepsi. Akurat neviem, ci je to tym oddychom alebo tomu pomaha ta masaz golfovou loptickou, ktoru na radu Radomira poctivo aplikujem uz stvrty den.
 
presne takuto mam

Ale nie o tom som dnes chcel. Ani blog som nemal v plane pisat, ale potom mi prisla tato sprava od mojej manzelky:
 
“ja som nad tym uz dlhsie uvazovala…myslim, ze by si mal viac behavat…
....to ti robievalo dobre…hlavu si prevetrat”
 
Padla mi sanka…to som od svojej zeny este nikdy nepocul. Hned som si spomenul na Honzu, ako mi stale opakuje ten proces transformacie u jeho pani manzelky (v bezeckej komunite znama pod menom slniecko) – od odmietania, cez postupnu akceptaciu az ku pasivnej (ba dokonca aktivnej) podpore. No, my este tak daleko nie sme, ale toto je jasny krok od akceptacie (kam sme sa uz teda davnejsie dopracovali) ku pasivnej podpore!
 
Ostroha neostroha, takato ponuka uz nemusi prist…zajtra rano do prace bezim. Aj cez bolest!
 
J

5 comments:

  1. To je slovo do pranice! Tak at te to co nejmin boli a uzijes si beh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diky! Dnes som sa teda bol prebehnut, ale od uzivania to malo velmi daleko.

      Delete
  2. Duri, tohle uz je temer aktivni podpora:)... no to gratuluju!!
    Ale bylo jasne, ze to drive nebo pozdeji musi prijit.. zaslouzis si to.. Tak ted jenom opatrne..:). MSF! 12:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, este so mnou nejazdi na preteky a nepodava mi vodu. Hoci, aby som jej nekrivdil, v mojich zaciatkoch pred 6 rokmi to tak naozaj bolo...ale casom sa to vytratilo...asi tymi detmi, uz na moje zabavky nema cas :(

      Delete
    2. :) prijde cas a budete behat spolu..:)..
      Tolik TAS je zplnomocnen prohlasit:). Vydrz... je to na dobre ceste.. 12:)

      Delete