Monday, November 19, 2012

Uz to prestava byt sranda :)

Tak tak, minuly tyzden som si neplanovane odbehol jednu dvojsmerku navyse (kolega ma zabudol v praci) a v nedelu vecer mi svietilo v bezeckom denniku 101km! To je pre mna doteraz uplne nepoznane uzemie, doterajsie tyzdenne maximum som mal 91km. Rovnako dlhy vikendovy beh (32km) mi trval rovne 3:06h, co je tiez absolutne treningove maximum. Stravit vyse 3h na nohach, to je nieco, co dufam na jar zuzitkujem. Proste, objavujem doteraz nepoznane. A toto je iba zaciatok...kazdy najblizsi vikend to potiahnem o 3km viac, zastavim sa az niekedy okolo vianoc na 47km, co mi da tyzdenne maximum okolo 120km. Teda, tolko hovori plan, ale...

...ale realita moze byt celkom ina. Zatial co minuly beh 29km som dal uplne v pohode a skoncil ho v podstate plny sil a nadsenia z behania, tak vcera to bol porod (ok, nie uplne porod, ten si este cerstvo pamatam spred par dni u mojej zeny), ale bolo to blizko. Povodne som mal ist v sobotu rano, ale ked som nieco po 5:00 rano vstal, tak akurat zuril jeden fakt kvalitny monzun, vsade to hucalo, no krasa to sledovat z okna. Ale vybehnut do toho na 3h, to radsej nie...tak som sa vratil do postele a dumal, ze kedy si to nahradim. Monzum po par hodinach ustal, ale to mnostvo vody sposobilo uplne premocenie vsetkych polnych ciest. V sobotu vecer som sa vybral na kontrolny kratky beh a zhodnotil, ze to nie je az take zle a ze to v nedelu cez den predsa len skusim po polnych cestach. Kedze cez tyzden nabeham 60+ km po asfalte, aspon cez vikend sa snazim behat po niecom maksom....no, maksom...ono to bolo makke az prilis. Miestami som sa brodil 10cm v bahne, zastal, vratil sa par metrov, preskakoval ako srnka...a teda behat s kopou blata okolo topanok je fakt skvely posilovaci trening...ale nakoniec som to dal, 32km, po terene, kopceky, 2x 1km strmy vybeh (posilovacia odbocka). A aby toho nebolo dost, tak vcera poobede bolo prijemne teplucko (prijemne na prechadzku, nie vsak na beh, vyse 20'C)...takze poslednych 7km som si doslova odtrpel casom okolo 6:10min/km. Ten isty usek som naposledy suverenne odbehol v tempe okolo 5:00. Celkovo teda 3:06h, co je o takmer 30min horsi cas nez moja najlepsia treningova 32ka. Ale tak co uz, na doladovanie rychlosti je snad este dost casu, teraz treba naberat km. O tyzden uz snad nebude vsade blato, bude sa dat lepsie behat a na konci 35ky si nebudem hovorit, ze preco som sa ja debil na to dal :)


1 comment:

  1. Prosim te Duri, vzdyt ti to jede silene!!! Dobre!!!
    No to se tesim, pokud vydrzim ja, tak brdska bude urcite na rekord! :)
    Vseho docasu, ultra je ultra.. At se dari! 12:)

    ReplyDelete