Thursday, November 29, 2012

Dalsi cez palubu

Posledne som to koncil tym, ze sice s usilim, ale napredujem a viac-menej uspesne plnim plan. A uz som sa tesil, ako zacnem zdolavat dosial nevyskusane treningove vzdialenosti. No, ale ako to byva, clovek mieni, virus meni...

Adamko mal minuly tyzden nejake tazke (citaj vrestave) noci a Simon si z jasiel doniesol nejaku chorobu, a teda tiez nespaval uplne najlepsie, tak si to samozrejme odniesli rodicia. Ja som velku cast noci stravil u Simiho v izbe, co on vyuzil, ze hned vliezol ku mne do druhej postele a uz to bolo. Zvycajne od neho nic nechytavam, ale ci uz kvoli tomu, ze telo je trocha oslabene kvoli vyssiemu objemu nabehanych km alebo kvoli tomu, ze na mna z 10cm kazdu chvilu nieco prskol, nezostal som imunny ani ja. Tu mi neda nespomenut, ze casto sa radi, aby si clovek sledoval ranny tep, hmotnost a podobne, aby vedel, ci nanho nieco lezie a ci ma zmysel ist behat. Tak u mna je to presne naopak - beh mi spolahlivo povie, ze nieco na mna polezie. Vo stvrtok som uz pri lahkom 10km behu mal pocit, ze bezim aspon 30ku...a v sobotu to iste. K veceru sa pridala este teplota a jemne naznaky crevnych problemov a uz som vedel, ze nedelnajsia 35ka je ta tam....a keby som si aj povedal, ze sere pes a idem aj cez virus (take napady som v sobotu vecer naozaj mal), tak by to bola jedna fraska, telo nie je blbe, by som sa urcite po 3km otocil. Nastastie moja zena je mudrejsia a hned mi akykolvek bezecky plan zatrhla. A mala pravdu, v nedelu mi stacila aj kratka prechadzka po vonku, aby som pochopil, ze to fakt nema cenu ani skusat...

Takze dalsi dlhy vikendovy beh v prdeli :( Fakt z toho nie som nadseny....keby radsej tie kratsie cez-tyzdnove odpadli a tie dlhe by som behaval, to by bolo lepsie. Ale co uz, virusu nerozkazem. Nastastie je uz prec a tento tyzden ide zatial podla planu. O ten dlhy beh nepridem, akurat sa mi to vsetko poposuva. Co vsak vobec nevadi, casu je dost, do aprila daleko a aj tak mam este velku rezervu.

Celkovo tento mesiac 313km (krasne cislo). Povodny plan zaciatkom mesiaca sice hovoril o cisle velmi blizkom 400, ale tie 2 vynechane dlhe behy je citit. Nevadi, aj dva 300+ mesiace za sebou su uspech...snad tu seriu este o nieco natiahnem :)

Hm, na tento mesiac sa celkom hodilo, ze "netreba to hrotit" :)

No comments:

Post a Comment