Friday, November 16, 2012

Luxembourg (3.5.2008)

Maraton cislo 3. Trening podobny ako na Kosice, 14 tyzdnov, nabehane asi 700km. Troska mi to narusilo nejake zranenie (uz ani neviem, co to bolo), kedy som asi 2 tyzdne nebehal. V ramci maratonskej turistiky sme sa vybrali do Luxembourgu - vecerny maraton po uzkych ulickach stareho mesta sluboval zaujimavy zazitok a vybornu atmosferu.

***************
Cele to zacalo krasne. Od rana slniecko, teplucko, krasny  letny den. Ale az vecer sa ukazalo, ze to bola vlastne nevyhoda. Na  starte (18:00h) bolo stale horuco - sice hovorim o 23°, ale v PH este tolko tento rok nebolo. Hned od zaciatku sa mi nebezalo lahko, ale tempo bolo podla planu.  Akurat mi coraz viac vadila velmi kopcovita trat. Kua, ale potom na 18.km som chytil nejaky krc do pluc or kde, ale vobec som nevedel  dychat. Som musel aj zastat, trvalo to asi 2km. Nakoniec som to nejak rozdychal, ale hned som stratil vsetok naskok na cielovy cas. Pridalo sa do toho este to debilne trieslo a uz som vedel, ze sa dnes nezlepsim. Este som to skusil raz rozbehnut, ale uz to neslo. Vsetka motivacia sa vytratila a uz som bezal, iba aby som sa nejak dostal do ciela. Coraz castejsie som kracal, hlavne kopce, uz mi to bolo jedno. Na zaver som uz chytal krce do lytok a stehien, zacalo ma uz aj koleno boliet, no radost...nakoniec to vydalo iba na 4:19:30, este o malo horsie ako pred rokom v PH. Chcel som dat okolo 3:30h, ale bohuzial, dnes mi to nesadlo...:-( Este na 21.km to vyzeralo realne, ale potom som uz dnes nemal energiu na viac.
Takze takto neslavne som dopadol...

Tesne pred startom, mali sme aj transparent a fanusikov






asi 4-5km pred cielom, krce...







1 comment:

  1. Veru veru, to si dobre pamatam ;-) V ten den sa mi bezalo dobre, taky prijemny bezproblemovy polmaraton som si dal a potom som uz len s velkymi ocami cakal, kedy sa Jurko objavi. A tak sme cakali, a cakali, a cakali....
    Proste, Lux na teba caka, musis si dat reparat :-)

    http://www.ing-night-marathon.lu/

    ReplyDelete