Monday, August 12, 2013

A sme zase doma...

Tak, ako sa mi skvele ten posledny tyzden na Slovensku behalo, tak tak sa mi minuly tyzden nechcelo. Uplne som bol vyhoreny, heavy legs, rano som sa musel velmi nutit niekam vybehnut...

Ten tyzden na Slovensku bol naozaj bezecky vyborny (aj nebezecky). Asi ta zmena prostredia alebo co, ale kazdy beh som koncil s takym pocitom, ze este nieeeeeeee, este sa mi nechce ist domov. A keby som nemal rodinne povinnosti, asi by som behal dvojfazovo kazdy den. Preto sa ani necudujem, ze co sa casu straveneho behanim tyka, tak to bolo moje suverenne maximum - celkovo 12 hodin. 

Ale, nemoze byt kazdy tyzden posviceni, ze? Minuly tyzden ako keby utal. Totalne bezecke utrpenie. Aj som si v strede tyzdna dal 2 dni pauzu a aj tak to nepomohlo. Nechcelo sa mi, nohy som mal tazke, nebavilo ma to....posledny den (alebo vecer) ma od behu "zachranil" kamos, ktoremu sa narodil syn a v sobotu vecer sme ho zapijali. Tak to som hned vedel, ze v nedelu rano nikam nevybehnem...ten dlhy beh, co som ma na plane, by bol asi naozaj utrpenim...celkovo mi to vydalo na 53km...

Zrejme to bolo cele sposobene unavou z toho predosleho tyzdna. Sice sa mi vtedy behavalo skvele a takmer som sa necitil unaveny, ale niekde sa to muselo odrazit...tak dufam, ze ta unava sa odrazila minuly tyzden a ze pozitivny efekt sa ukaze niekedy na jesen pri nejakom ultra :) 

A to teplo tuto v Andaluzii mi asi tiez na sile nepridalo. Doma na Slovensku sice vsetci skapinali, ze ake horucavy, ale mne sa tam behavalo vyborne. A oproti nasim teplotam tuto to bolo niekedy naozaj ako seversky trening. 

Ten nedelny beh som si dal dnes rano - 26km, pomalym tempom, iba sa tak vyklusat. Akoze, uz sa mi bezalo aj lepsie, ale aj toto sa uz celkom dalo. Oproti minulemu tyzdnu velky pokrok...snad som to uz teda rozchodil :)

nth


No comments:

Post a Comment