Wednesday, May 15, 2013

Nebeham...nieco na mna lezie :(

Vcera som sa zobudil uplne dolamany a nevyspaty, kazdy sval ma bolel. Najprv som si myslel, ze je to kvoli tomu, ze som realne spal asi iba 3h. Zvysok casu sa ozyval bud jeden alebo druhy nas syn. Bezecke som si do prace radsej ani nebral, to mi bolo hned jasne, ze z toho nic nebude. Ani kava v praci to nespravila...zima a brutalna unava. Vecer do toho este aj teplota...takze asi to nebolo len tak tym nevyspatim. Dnes som radsej zostal doma, teplota uz nemam, ale stale ma boli cely clovek...

Cize pauzujem, von ma to vobec netaha, asi by to fakt bolo utrpenie. Ale je divne, ze ma to netaha von :(

A to akurat, ked som sa do toho znova dostaval a zacal behat v akom takom pravidelnom rezime, nejake na mna slusne objemy (90-100km tyzdenne)....Tento tyzden to mam sice casovo dost nabite - zena s mladsim ide na 3 dni prec, takze mam na starosti starsieho a celu domacnost a este musim 3x spravit 500km otocku do Malagy (autom, nie behom) - ale aj tak bol plan drzat sa okolo tych 100km. Obavam sa vsak, aby z toho nakoniec nebolo len 10.5km, ktore som si odklusal v pondelok.

Este dumam, ci za to nemoze moj posledny dlhsi beh. Noc zo soboty na nedelu bola utrpenie, striedavo sa budilo jedno alebo druhe dieta, uz asi od 2:00 rano. Ranny beh (plan hovoril okolo 35km) som zavrhol pocas jedneho z mnohych zobudeni s tym, ze to odbehnem vecer, ked deti lahnu. A to bola velka chyba. Uz nie som zvyknuty behavat vecer. Napriklad vobec neviem, ako sa mam cez den stravovat. Ked idem rano, tak si dam vecer cestoviny, rano banan a idem. Vsetko sa cez noc spracuje a rano ma uz pri behani nic netazi. Preto som pravdupovediac ocakaval iste problemy, ale ze to bude az takze strasne, som vobec necakal. Mal som dostatok casu, deti spali, zene som povedal, ze sa vratim az po polnoci, takze som sa nikam nehnal a zvolil si pohodove tempo, okolo 5:45min/km. Po nejaky 15.km pohoda, ale potom sa zacal zaludok branit (asi uz chcel spat) a ja som bol rad, ze som dovliekol domov. Chcel som si dat aj nejake skladane kopce, ale po prvom opakovani som to zavrhol - cakalo ma este 10km domov a moj aktualny stav jasne vravel, ze ciel je vratit sa domov a ze kopce sa daju odbehat aj inokedy. Takze celkovo som si zalogoval 27km, za nieco vyse 2:40h a iba 3 WC zastavky. Doma som si otvoril pivko, ze naberiem trocha energiu, ale moj zaludok uz mal zjavne zavrete a pivo poslal von (hned som si spomenul na Honzovo posledne trapenie sa a Stinove rady). Tak som si radsej lahol spat....bez toho, aby som efektivne nieco zjedol alebo vypil. Co teda velmi mudre nebolo...

Takze akoze tato aktualna unava by sa asi aj dala tymto vysvetlit, ale aj tak sa mi nechce verit, ze by som bol takto unaveny po nejakom trapnom 27km vykluse. Odbehal som uz vacsie objemy, v lepsom tempe a uz druhy den som ani poriadne nevedel, ze som niekde bol...

No nic, poucenie do buducna - rano sa beha lepsie nez vecer :) 


2 comments:

  1. Juraji, nijak to nelamej, at to zbytecne nezlomi tebe..:)
    Vzdyt mas nabehane hafo km.. par dni volna te jenom natesi do dalsich behu..Drzim palce, at se dari! 12:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ved jo, ani som to nehrotil, dal som si oddych. Tych par dni mi chybat nebude, teraz uz znova beham ako predtym :)

      Delete