Sunday, February 10, 2013

Bezecka depresia?

Tento tyzden je zvlastny...vlastne aj ten predosly bol. Minuly tyzden som zacal plny nadsenia, ale rychlo som pochopil, ze po pretekoch to nema zmysel hrotit, a tak som si dal pauzu. Tento tyzden som na to znova radostne skocil; pondelok a utorok v pohode, prijemne sa bezalo, aj dvojsmerku do prace som dal (teda, ta sa mi nesla dobre, rano bolo vela aut a smradu), ale uz stredu som vynechal. Pracovne povinnosti a rodina behu nepriali, tak som to nehrotil. Co by teda nebolo uplne najhorsie, ale stvrtok-piatok som bol pracovne v Parizi a teda dalsie dva zabite dni. Mal som aj take nalady, ze nieco tam pobeham, ale nakoniec som sa rozhodol cestovat na lahko, iba s prirucnou batozinou a tam by sa mi bezecka zimna vybava nezmestila. Cize po 3 dnoch mi zostaval akurat tento vikend, aby som to dobehol, ale...v sobotu som sa k behu dostal az neskoro vecer a miesto planovaneho vybehu na drahu som sa iba vyklusal...a dnes rano, ked som mal ist 32km, som to losol. Vstal som sice relativne skoro (5:30), aj som sa obliekol, ale ako som rozduchaval ohen v kozube, aby mala rodinka teplo, tak som tym nejako zobudil syna a bolo po behu...mam ale este poslednu sancu na opravu, ked dnes deti pospia, vybehnem si von s celovkou, do polnoci som doma.

Celkovo to teda bude nejakych slabych 80km. Ani neviem, ci to je vela alebo malo. Niekde som cital, ze po pretekoch treba ist iba oddychovo pocas tolko dni, aky dlhy bol beh (v milach). Cize po polmaratone asi 2 tyzdne. Co by teda sedelo, minuly aj tento tyzden. A buduci by som uz akoze znova mohol ist naplno, ALE to je predposledny tyzden pred maratonom a to uz treba ist na to takticky. Cize ziadne hrotenie, max 90km a hlavne to neprecouchovat...

No, ale vobec sa mi to nepaci. Posledny fakt super bezecky tyzden som mal zaciatkom januara, potom som sa uz krotil pred polmaratonom, potom oddych, teraz uz ide maraton....potom zase bude treba nejaky oddych (ale kolko? 26 dni je asi prilis...). Ja viem, ze cele to trenovanie k takemu obdobiu smeruje, k pretekom, ale nejak sa mi viac pacilo to objemove obdobie v novembri/decembri, ked som behal a behal a behal...Navyse, nejaky blby hlas v hlave mi vravi, ze sa teraz iba zbytocne flakam. Ze mi tie neodbehane km budu potom v aprili na brdoch chybat...alebo aj neskor na jar, uz nech pobezim vtedy cokolvek.

Takze mam taku schyzu....aj by som chcel znova logovat 100+ km, aj viem, ze na to teraz nie je vhodne obdobie...ach, uz nech je po tom maratone...haha, ale potom uz pridu brdy a budem mat asi podobne pocity...tak uz nech je po brdoch :)

4 comments:

  1. :) Klid Duri!!! Je to ve vzduchu!!!
    Ja taky minuly tyden dal upachtenych 91 ci co km, neres to.. mas nabehane dost, na Brdech se poradne probehnem.. To si pis!!! :)
    Ale jsem rad, ze se ti taky zalibilo takove to behani v nasich objemech:) [vse je relativni..:)] a chapes uz tu moji "nechut" do zavodu..
    Ale parkrat za rok ma cenu si ceno svihnout..
    letos to bude super rok, uvidis.. Brdy, Silva..:).. sem tam nejaky ten maratonek..:)
    Drzim nam palce!!! 12:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diky za podporu, ty tomu presne rozumies! Nakoniec som sa vcera vecer vybral von, 32km, po kopcoch v prirode, s celovkou, nikde nikto, obcas tulavy pes alebo kon, taka pohodicka, bez stresu. Domov som dobiehal 18 minut po polnoci. Tak som uz troska spokojnejsi :)

      Delete
  2. Ja tomu sice nerozumiem, ale, trenujes na Brdy, nie? Tak trenuj ako sa ti paci, ked ti do toho pride maraton, tak ho zakomponuj ako sucast treningu, a basta. Ani inokedy si po 40+km neoddychoval 2 tyzdne, tak neoddychuj ani teraz.... Maratonske casy si mozes rekordovat po Brdoch...

    tolko my 2 cents...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nie je to celkom tak. Mat rychle sutazne behy v ramci pripravy je velmi uzitocne. Takze ist na polku alebo cely maraton (hej, aj maraton je fajn, ak sa pripravujes na ultra) a iba to vyklusat, resp ist na 80% ako v decembri/januari pri 40+ behoch, nema velky vyznam. A ked uz to idem na 100%, tak tie 2 tyzdne po maratone to fakt netreba hrotit...

      Delete